Wybierając usługi kurierskie klient chce mieć pewność nie tylko tego, że przesyłka – niezależnie od jej rozmiaru i formatu – dotrze pod wskazany adres, ale także profesjonalizmu firmy kurierskiej i jej pracowników. Dla odbiorcy jest to nawet ważniejsze niż cena. Tani kurier miejski musi być też profesjonalny, czyli najczęściej uprzejmy. Kurierzy powinni przynajmniej cechować się wysoką kulturą osobistą, co od razu pozytywnie wpływa na ocenę ich pracy przez klientów. Niestety często można spotkać się z niegrzecznymi kurierami o lekceważącej postawie i nieszanującymi dostarczanych przesyłek – dlatego też warto zasięgnąć opinii wśród innych osób, które już kiedyś korzystały, albo stale korzystają z firm kurierskich by się przekonać czy firma, którą chcemy wynająć cieszy się dobrą opinią wśród klientów ze względu na profesjonalne podejście do klienta czy też wykazuje jakieś uchybienia w tej kwestii. Profesjonalizm pracowników powinien być częścią polityki wizerunkowej firmy, jej wizytówką – tak aby tani kurier miejski to nie była jedyna jej zaleta.